Cisco Call Manager

Cisco Unified Communications Manager

Cisco Call Manager nedir ?

İp telefonlarının son dönemde dünya çağında yaygınlaşma süreci, uygun maliyetlerin yanı sıra

sadece IP telefonların sağlayabildiği hizmetlerin de devreye girmesiyle daha da hızlanmakta.

Buna ilaveten ses, görüntü ve veri akışının tek bir ağ üzerinden sağlanması ve bunun getirdiği

maliyet avantajları da bu yeni teknolojinin dünyada kabul görmesini hızlandıran etkenlerin başında geliyor.

Cisco Call manager Express, IP telefonlar için üretilmiş, Cisco IOS yazılımına gömülü olarak çalışan

bir çözümdür. Bu çözüm, IP telefonların da iş çevrelerinde yaygın olarak kullanılan geleneksel telefon

özelliklerini ve hatta daha fazlasını barındırmasını sağlamaktadır. Call Manager Express, Cisco

güvencesiyle yarattığı çözümlerde ofisler için hem maliyet etkinliği olan, hem de yüksek güvenirlikte IP iletişimi sunmaktadır.

 

IP telefon kullanıcıları bu çözüm sayesinde artık işyerlerinde ve şubelerinde kurulumu, yönetimi ve

bakımı çok basit ve etkin bir sistem kurabileceklerdir.

 

Özellikleri ve Avantajları

Günümüzde herhangi bir geleneksel telefon sisteminde sahip olunması mümkün olmayan 

özellikler IP telefonları sayesinde kullanılmaktadır. Cisco Call Manager Express’in ayrıca bir

yönlendiriciye entegre olması ise, kullanıcıya ekstra faydalar getiriyor.

 

Ofis ve İş yerleri için Entegre bir ses ve data platformu üzerinden uygun maliyetlerde iletişim imkanı

Call Manager Express, yüksek güvenirlikteki yönlendiriciler üzerinden, üstün kalitede 

servis hizmet vermektedir.

 

Şirketlerin önem verdiği ağ güvenliği, veri şifreleme firewall uygulamalarının yanı sıra 

geliştirilmiş Vpn, content  networking çözümleri de sunabilmektedir.

 

Yönlendiriciler aynı zamanda entegre IP iletişimi “ Voice Mail “ ve otomatik cevaplandırma

ve yönlendirme ( otomatik sekreter ) uygulamalarını gerçekleştirmektedir. Bu uygulamalar

sayesinde ofislerde tek bir cihaz aracılığıyla bütün ihtiyaçlar giderilmekte, dolayısıyla bakım,

yönetim, operasyonlar ve toplam maliyette kazanç sağlanmaktadır.

 

Hem geleneksel hem de yeni özelikler

Her işletmenin farklı iş kanalları olduğu göz önünde bulundurularak işletmeye özel ayarları 

kurabilmesinin yanı sıra Cisco Call Manager Express, güvenli ve geniş bir yelpazede iletişim

imkanları yaratır. Ayrıca kullanıcıya geleneksel telefonlarla sağlanamayacak özellikler

sağlaması ,( mesela geniş PBX kapasitesi ) dolayısıyla işletmelerde verim artışını pozitif yönde etkiler.

 

Kolay güncellenebilmesi ve yatırımların korunması

Cisco Call Manager Express kullanan bir sistem, basit bir yazılım veya yönlendiricilerdeki 

bir konfigürasyon değişikliği ile kolaylıkla güncellenebilir veya bir merkeze bağlı bir “Gateway”

haline getirilebilir. Bu esnek yapısı sayesinde güncelleme efektif ve zaman / para kazandırıcı

olmaktadır.

 

Cisco Call Manager ile IP telefonlar,

  • Seçilen platforma göre 120 ye yakın IP telefonun desteklenmesi

  • Otomatik operatör

  • Tekrar arama

  • Meşgul, cevapsız gibi geleneksel telefon seçenekleri

  • Avrupa tarih formatları

  • Sistemden hızlı arama

  • Analog telefon ve faks desteği

  • Cisco ip telefonlarında XML hizmeti

  • Konferans

  • İntercom

  • Arayanı engelleme

Ve daha birçok özelliği barındırır.