TEST TEKNOLOJİ TELEFON SANTRALİ

TELEFON SANTRALİ

Firmamız telefon santralleri ile ilgili genel altyapının sağlanması, telefon santrallerinde kullanılan bileşenlerin tedarik ve satışı, kurulumu ve satış sonrası teknik desteği verilmektedir. Telefon santrallerinde bağlantının müşterinin mevcut kablolama altyapısına ya da müşterinin isteği üzerine tarafımızdan kablolama altyapısı oluşturularak santralin kurulumu yapılmaktadır. Santral kurulumu yapıldıktan sonra teknik destek ekibimiz tarafından müşteriye, santral kullanımı ile ilgili eğitim verilmektedir.

TEST TEKNOLOJİ ÇAĞRI MERKEZİ

ÇAĞRI MERKEZİ

Test teknoloji olarak müşterilerimize Saphira Çağrı merkezi çözümü sunmaktayız. Telefon, e-mail, chat, ve sosyal medya üzerinden gelen çağrı, istek ve taleplerin, uygun personele yönlendirilmesini sağlayan Ana modüldür. Telefon aramalarında gelen çağrılar IVR ile karşılanır ve menüler ile istenilen agent grubuna dağıtılır. Saphira çağrı merkezi tasarlanırken, her sektörün ihtiyacını görebilecek bir altyapıyı kurmaya çalıştık. Bugün 5 kullanıcılı ufak çağrı merkezlerinden 1000 kullanıcıya kadar hizmet veren enterprise seviyelerde müşteri yelpazesine destek vermekteyiz. Yüksek çağrı trafiklerinde uzun yıllardır test edilmiş uygulamamız yüksek performans ve kararlılıkla müşterilerimize hizmet verir. Web tabanlı yönetim modülü ile kullanımı ve raporlamasını kolayca yapabilirsiniz.

TEST TEKNOLOJİ SES KONFERANS

SES KONFERANS

Test teknoloji olarak görüntülü ve sesli telekonferans çözümlerimiz, Polycom, Avaya, Sony gibi markaların telekonferans çözümlerini müşterilerimize sunmakta, kurulumlarını sağlamakta ve satış sonrası desteğini vermekteyiz. Ses konferansı, çift yönlü olarak HD kalitesinde ses alıp gönderebilme özelliği olan, bağlantılarının analog ya da IP tabanlı olup şirket santrali ya da operatöre direk bağlantısının yapılabildiği, müşterilerimizin toplantı odaları için verimli görüşme sağlayabildiği sistemdir. Video konferans ünitelerin bağlantıları, P2P( point to point ) ve MCU ( multi conference unit ) olmak üzere 2 farklı yapıda kurgulanabilir. 2 veya daha fazla yerin aynı anda iki yönlü video ve ses iletişimi kurmasına izin veren teknolojidir. Video konferans, dünyanın herhangi bir yerinde bulunan lokasyonlardaki insanları, kaliteli video ve ses ile bir araya getirmek için kullanılabilir. Telekonferans sistemlerin kurulumu ve satış sonrası desteği, şirketimiz tarafından sağlanmaktadır.

  • ANASAYFA
  • KURUMSAL
  • MARKALARIMIZ
  • HİZMETLER

      • Proje Tasarım ve Danışmanlık

      • Teknik Servis ve Bakım Hizmetleri
  • ÜRÜNLER

      • Telefon Santrali

      • Çağrı Merkezi

      • Ses Kayıt

      • Kulaklıklar

      • Telefon Makineleri

      • Ses ve Video Konferans

      • Kamera

      • Network Çözümleri
  • REFERANSLAR
  • İŞ ORTAKLARIMIZ
  • HABERLER
  • İLETİŞİM
  • Telefon Santrali

  • Çağrı Merkezi

  • Ses Kayıt

  • Kulaklıklar

  • Telefon Makineleri

  • Ses ve Video Konferans

  • Kamera

  • Network Çözümleri

  • Alcatel Lucent Ürünleri

  • Genesis Ürünleri

  • Saphira

ÜRÜNLER
  • Telefon Santrali

      • Alcatel Lucent

      • Cisco

      • Saphira

      • Grandstream
  • Çağrı Merkezi

      • Alcatel Lucent Ürünleri

      • Genesis Ürünleri

      • Saphira
  • Ses Kayıt

      • Saphira

      • Teknikom
  • Kulaklıklar

      • Jabra
  • Telefon Makineleri

      • Alcatel Lucent

      • Gigaset

      • Grandstream

      • Fanvil

      • Cisco

      • Saphira

      • Vtech

      • Telematrix

      • Polycom

      • Yealink

      • Planet
  • Ses ve Video Konferans

      • Polycom

      • Avaya

      • Grandstream

      • Alcatel Lucent

      • Yealink
  • Kamera

      • Hikvision
  • Network Çözümleri

      • Switchler

      • Access Point

      • Yapısal Kablolama

      • Kabinetler

      • Veri Depolama

      • Güvenlik Yazılımları

      • Kesintisiz Güç Kaynağı
  • Saphira IP PBX & Çağrı Merkezi İletişimin Değerli Taşı

Ürün Talep Formu