/ Saphira Connect Yazılım Tabanlı
Yerli IP PBX
ve Çağrı merkezi platformudur
/ Saphira Connect Yazılım Tabanlı
Yerli IP PBX
ve Çağrı merkezi platformudur
SAPHIRA CONNECT
Dijital dönüşümün önemli bir parçası olan haberleşme teknolojilerinde minimum kaynak tüketimi ile katma değerli hizmetler üretiyoruz.
Adecco Genel Müdürlük ve Şubelerinde Saphira Connect IP PBX Platformumuz hizmet vermektedir.
Adecco
Türkiye’nin köklü Turizm şirketlerinden Türk Ekspres Saphira Connect Çağrı merkezi platformumuzu tercih etmiştir.
Türk Ekspres
Happy Center Genel Müdürlük ve 190 Şubesinde Saphira Connect IP PBX ve Çağrı Merkezi Platformumuz hizmet vermektedir.
Happy Center
Mudo Concept Genel Müdürlük ve Şubelerinde Saphira Connect IP PBX Platformumuz hizmet vermektedir.
Mudo Concept
Alcatel Lucent Enterprise Telefon Santrali ve Saphira Connect Çağrı merkezi platformumuz hizmet vermektedir.
Ankara Niğde Akıllı Otoyolu
Can Holding ve grup şirketlerinde Saphira Connect Çağrı merkezi ve IP PBX Platformumuz hizmet vermektedir.
Can Holding
Evhop Genel Müdürlük ve Şubelerinde Saphira Connect Çağrı merkezi ve IP PBX Platformumuz hizmet vermektedir.
Evhop
Alcatel Lucent Enterprise Telefon Santrali ve Saphira Connect Çağrı merkezi platformumuz hizmet vermektedir.
Developer 1915 Çanakkale Köprü ve Otoyolu
Altınbaş Üni. iletişim merkezi ve kampüslerinde Saphira Connect Çağrı Merkezi ve IP PBX Platformumuz hizmet vermektedir.
Manager Altınbaş Üniversitesi
MUTLU MÜŞTERİLER
Türkiye ve yurt dışından birçok marka Saphira Connect teknolojisi ile tanıştı.
Sc Ses Analiz Çözümleri
Ses Analizi / Stres Analizi / Duygu Analizi / Biyometrik Doğrulama
Sc Ses Kayıt
Abone bazlı Ses kayıtları alınabilir / Ses kayıtlarında Kamu Sm ile entegrasyona hazır platform.
Sc Görev Yönetimi
Saphira Connect görev yönetimi uygulaması ile iş süreçleri çok daha kolay takip edilebilir.
İşletme ve Bakım Kolaylığı / Modüler Yapı
Saphira Connect ayrışık ve bütünleşik tasarlanabilir.

